Onsleveninshanghai.reismee.nl

Aftellen naar look and see

Maandag 23 april is het zover. Dan trekken we met ons beidjes naar Shanghai voor onze look and see. Woonst vastleggen, school bezoeken, medische controle voor ons visum, bankrekening openen etc etc. Het wordt allemaal best spannend. Ondertussen hebben we al heel wat voorbereidingen getroffen, donderdag laat ik mijn laatste spuit zetten (mijn tiende ondertussen)... Na onze short trip zullen we stilaan werk moeten maken van afscheidsfeestjes links en rechts. Maar daarover meer in de komende maanden. In elk geval langs deze weg kunnen jullie onze avonturen volgen. We zullen trachten zo vaak mogelijk iets te posten.

Reacties

Reacties

Kathleen

Helaba,

Amai amai nu begint het te korten hé....de eerste stappen worden weldra gezet, goh ik ben zenuwachtig in jouw plaats ;-) maar allé je blog werkt precies wel hé...dus dit alvast een testberichtje :-)

voor vanavond goed feesten hé want als mij niet vergis verjaart Wouter vandaag....

dikke kus Kathleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!