Onsleveninshanghai.reismee.nl

Gepakt en gezakt

De valiesjes staan klaar.. morgenvroeg komt de taxi ons oppikken, we vliegen dan eerst naar Londen en van daaruit vliegen we rechtstreeks naar Shangai Pudong, waar we dinsdagochtend rond half tien plaatselijke tijd landen. Dinsdag worden we nog een dagje met rust gelaten... Maar vanaf woensdag zijn al onze dagen volgeboekt met "house hunting"; schoolbezoek; medische controle voor visum etc.....Wouter moet ook een dagje gaan werken.....dat wordt voor mij een relaxdag (denk ik , hoop ik).. Ik ben zo benieuwd naar Shangai! Ik zou zeggen stay tuned ;-)

Reacties

Reacties

Hilde

Het zeg maai, spannennnnnnnddddd!!
Ik hoop dat jullie al goed daar geraken en dat de eerste kennismakingen al meevallen
wij duimen in elk geval
dikke zoenen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!