Onsleveninshanghai.reismee.nl

De reunie van familie Wong is nakende!

Hoela Hoela!

Morgen is het de grote dag en stapt de familie Wong, nu nog woonachtig in een landje zo groot als een neuskeutel, gezwind de taxi in richting Brussel op naar hun nieuwe thuis ergens in het reusachtige China!

Tegen 13u stijgt de luchtballonvan het erg gerenommeerde Hainan Airlines op richting Beijing (Bei = Noord / Jing = Hoofdstad of iets dergelijks; in een ver vervlogen tijd was Nanjing de hoofdstad en die stad ligt in het zuiden... rara wat is Nan?). Van Beijing of Peking vliegen ze dan tot bijna in de achtertuin van onze woonst in Shanghai: de luchthaven van Hongqiao waar ze woensdag omstreeks 10:50am (plaatselijke tijd) nederstrijken. Da's handig want de luchthaven in Pudong ligt toch wel wat verder weg.

En het is daar... in Hongqiao dat we elkaar eindelijk terug eens lekker kunnen vastgrabbelen!!Want 't heeft nu wel lang genoeg geduurd!!! :-)

Zo, mijn liefste vrouwtje en kindertjes:Geniet van een leuke vlucht boven de wolken en... kijk vooral bij aankomst in Hongqiao goed rond, want als je een meneer aan de uitgang ziet staan met een grote bos bloemen en vele cadeautjes dan is dat Mr. Cao ;-) Ah ja, ik moet jullie kunnen vastgrabbelen natuurlijk!!

Dikke kusen tot dra!

Woutje/Papje

michel

ik wens aan mevlouw wong en de kindjes wong een hele voolspoedige leis naal het velle China. en hopelijk hebben ze daal the time of theil life.

Heel veel leute en pleziel gindel gewenst.

Aan ml wong tot spleeks op skype als het lukt mekaal op het juiste moment te tleffen.

veel liefs aan jullie allen

Frank

en geef ze nen extra welkomstknuffel van dat volkje uit het Kempische Zoersel, we will miss you!

Mrs Wong en kiddies Wong

We zijn voorbereid op de grote trek naar het oosten...de valiezen staan klaar (ge ziet last minute pakken is niks voor mijn genen ;-))
We verheugen ons op het grabbelmoment!

mama - moma

Het zal een blij weerzien worden, maar hopelijk vliegen ze niet met een luchtballon want dan zullen de uren niet kloppen en zijn de bloemen steevast verdroogd of verwelkt! (Je hebt toch al een vaas in huis?) Dikke kus en tot gauw.

katia peter merlijn en merel

Een hele goede reis. Geniet ervan. En vergeet de blog niet, want die is geweldig. Wouter blijven schrijven, misschien een column beginnen in Chinese gazet. Knuffel van ons allen.

Eveline

Het is nu dinsdag 14/8, 12.20u Belgische tijd.
Aline en de meisjes zullen nu wel staan te trappelen om op dat vliegtuig te zitten richting monsieur Wong in het verre Shanghai! Heel veel geluk ginder.
Ik zal jullie allemaal missen.

Linda

Geniet van elkaar !