Onsleveninshanghai.reismee.nl

Samen!

Liefste allemaal,

We hebben wat erreurs met internet, maar toch even een kort berichtje dat Aline en de kinders goed zijn aangekomen! Een beetje verfrommeld weliswaar, maar zeker tevreden van de vlucht met Hainan enblijom eindelijk in 'het beloofde land'aan te komen. Ik beken dat ik geen bloemen of cadeau's bijhad zoals beloofd (dat was louter publiciteit voor mijn eigen persoontje), maar de pragmaticus in mij zegt dat de damesvan hetgezinnetje veel liever hun eigen cadeau's gaan ' sjoppeu'met mijn creditcard

Wink
Dat is dan ook uitvoerig gebeurd, soms met zoonlief erbij soms zonder, hij spendeerde liever een paar uurtjes op de fauteuilleom 'te recupereren'... Ieder zijn hobby
Tongue out

Grappig eigenlijk die emoticons in het geel. Zouden de chinezen er misschien hebben met roze kleur? Raadsel o... raadsel!

Undecided
Tja en echt roos zijn wij nuook niet, betere omschrijving iswellicht ' varkenskleur'
Laughing
Allez, kom laat ik het sympathiek houden: 'biggetjeskleur'!

Maar soit, de belangrijkste dingen nu zijn:

1) We zijn terug samen in goede gezondheid

2) Het huis is door het voltallige gezin goedgekeurd!

3) Het zwembad in de compound ook!

4) Op internet na blijkt het meeste hier probleemloos te werken (wasmachine, droogkast, AIRCO!!!, douches, enz...)

De komende dagen brengen we nog wel meer op de blog, dusweest geduldig o gij leesgierigelezer!

Dikke kus van ons allemaal

Reacties

Reacties

bomje

Ik ben heel blij dat de reis goed is meegevallen voor de onervaren leden van het gezin... En het doet me plezier dat het huis goedgekeurd is...anders... zal Minou niet kwaad zijn om jullie snel terug te zien opdagen !! In plaats van die "vreemde" al geeft ze lekker eten (niet te veel) Ik ben pas fotos gaan laten maken... een gezicht om direkt achter de tralies te steken...Veel liefs en nog lekker uitrusten.. voor de blanken bedoel ik. Chinese papa Wo is het al gewoon.XXXXX

Erik

Blij dat de Wo's goed aangekomen zijn, een dikke kus van Erik

koen

Goed nieuws.Ben benieuwd naar het vervolg van 't verhaal.Kus Koen en Karina.

karen

Blij te horen dat Aline en de kids goed zijn aangekomen.
Ik kijk uit naar meer china nieuws.
Dikke kus voor iedereen.
Karen en co

Frank

ben heel blij dat het gezin weer "safe and sound" samen is. neem nu vooral de tijd om op plooi te komen, en laat de rest (ook de blog dus) maar ff z'n beloop, we horen het later wel. Dikke knuffels uit het Kempische Zoersel

Hadewig Kras

Wat een avonturen, en erg leuk om te kunnen volgen via internet! Fijn dat jullie weer samen zijn, en inderdaad, kom maar even op plooi, het zal wel wat zijn allemaal!
XXX

mama - moma

Dat Pieter het liever bij 'een dutje doen' hield verbaast me niks. Hij was in Zaventem al moe. Heeft nog alle tijd om te shoppen met papa's credit card!
En dus is het bij deze bewezen: de meeste meisjes (vrouwen) zijn echte shopaholics!
Zijn de valiezen al uitgeladen? Moet ook een klus geweest zijn!
Geniet van het verfrissende water (kunnen we hier momenteel ook best gebruiken) en van mekaar. XXX

Nadine

Leuk om te horen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen! Het klinkt in ieder geval zeer spannend. Het shoppen zullen ze idd zeker zien zitten (wie niet ?!). Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg van jullie 'verre' verhaal. Geniet ervan! Dikke x Nadine

David

Hoera voor de Wongs!
Geniet van de eerste ontdekkingstochten door het stadje en vooral van het samenzijn.
Dikke kussen,
David, Ragnhild en Lily

bompa en anne

prachtige momentopnamen van belevenissen-er is hier een journalist aan het woord-)
dikke kussen van de oudjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!