Onsleveninshanghai.reismee.nl

De afgelopen dertig dagen in foto's...

Zo boekje dicht. Natuurlijk net te groot voor mijn portefeuille en dus... was ik het een week later al kwijt toen ik met collega Kamil een afscheidswhiskey ben gaan drinken. Maar een week nadien heeft een eerlijke vinder het me terug gegeven. Toch een geluk. Tussen haakjes: Kamil is degene die ik vervang en hij is whisky kenner. En whiskey was voor mij iets voor oude mannen in een fauteuil. Maar ik moet zeggen dat er een nieuwe deur is opengegaan. Sommige whiskey's zijn echt wel lekkellll !!

Reacties

Reacties

Michel

Ik kan Kamil enkel maar gelijk geven

Bomje

Denk aan nonkel Stan.. en trek uw conclusies

mama-moma

Af en toe een whiskytje moet kunnen, maar water is zeker zo gezond en vooral veilig.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!