Onsleveninshanghai.reismee.nl

De afgelopen dertig dagen in foto's...

Je hebt meditatie in alle vormen. Er zijn hier mensen die bomen omhelzen of er in gaan hangen. Deze meneer hier is wellicht een reïncarnatie van een dier... En ik weet welk dier ;-) Neen serieus, ik hou wel van die dingen. Je ziet hier ook mensen een hele toer achterste voren stappen. Het houdt de geest opmerkzaam en wakker. Het zijn simpele activiteiten die innerlijke beschouwing en versterking nastreven. Heb je ooit al eens een grote boom vastgehouden en je een met hem gevoeld? Gewoon eens proberen... Is echt wel lekker rustgevend.

Reacties

Reacties

Michel

ik zal mijk kurkeik eens omhelzen misschien vindt hij dat ook lekker

Jan

In mijne hof staat een treurwilg?Daar blijf ik af.

Bomje

'k heb al geprobeerd, het is wel de moeite.. zal het nog eens doen als mijn keel genezen is...

mama-moma

'k ga dat toch eens proberen, maar ik leg er voor alle veiligheid maar eerst een dikke matras onder

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!